Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

λαλαδια αφτερ σκορπιονσ

λοιπον απ'οτι καταλαβατε λογω χρονικων και μα9ηματικων και βολτικων μα πανω απ ολα 9εατρικομουσικων μου υποχρεωσεων δεν εχω την αντοχη και τον χρονο και την ορε3η κλπα ν κα9ομαι να μλκζμε στ blog μονο κ μονο επειδη εσεις 9ελετε να μα9ενετε για την απαισια σκατιαρικη ζωη μου παλιοκουτσομπολεσ!
οποτε τερμα το "ημερα 1η-2η" κλπα κλπα
απο δω και περα μονο τιτλος
κ οποιος γουσταρει



ΣΥΝΟΨΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ

  • Συναυλια Scorpions <3
  • Test Μα9ηματικων/Φυσικης{πατοσ}
  • Μεταφορα Στελλας στο Γ1
  • Κουρεμα Στελλας
  • 9αψιμο ενος ατομο με την Στελλα
  • Ανακαλυψη του Βo0bie
  • Απαγωγη του Bo0bie απ'τον Τρανουλη


Ηταν τελειοι
παραδεχομαι πως ισως εχουν γερασει, ισως ο Klaus δεν ειναι τοσο 9εοσ οσο παλια, κ ο Kottak μοιαζει πιο πολυ με μαστουρωμενο πορνογερο.
Ομως εγω πωρω9ηκα. τους λατρεβω απλα
Σκορπακια μου <3
Γεροντακια μου <3
Klaus, James, Rudolf, Matthias, Pawer

{kai oi firewind kaloi htan;p}


Συνεχιζω με τον Bο0bie

λοιπον ο Βο0bησ ειναι ενα μικρο μοβ τερατακι απο γομολαστιχα που βρηκε η στελλα στην κασετινα της. και τον υο9ετησα{οχι π δν 9 τ κανα;p} λοιπον ναι και τον αγαπω

ΟΜΩΣ ο ως γνωστον ΒΙΑΣΤΗΣ ΜΙΚΡΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ, Τρανουλης, μου τον εκλεψε {οπως εκανε και με τον Klein μεχρι που τον εχασα στα γερμανικα} και φυσικα ετοιμαζοταν να τον βιασει οταννν ΤΣΑΑΑΚ! Η SUPER ΜΑΡΙΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ. και εσωσε τον καημενο τον Μπουμπη που ειχε κλασει μεντες, η οτι αλλο κλανουνε τα μικρα τερατα απο γομολαστιχα xD
πολυ χαρηκα <3
τυ μαρινα!


Επισης η Στελλα ηρ9ε στο Γ1
και κουρευτικα γ*ματα σηματοδοτοντας και την ραγδιαια αλλαγη στην δια9εση τησ.
ποσο την αγαπω.
μονο που εγω κα9ομαι με την μαριτο0λα μου οποτε εκεινη κατελη3ε 1ο 9ρανιο παρα9υρο...με τον νικο.
να σου φερω κανα noxema μωρη να του δωσεις?

μ0αχα0χα0χα noxema


9α αναρωτιεσται γιατι γελαω με το noxema

1. ειμαι χαζο
2. ειμαι χαζο
και
3. το παρομοιαζαμε {παρομοιαζα} με δ*νητη με την στελλα μεσω σκιπε {skype} xD
μ ρχετε εμπνευση στο σκιπε

και το σαββατοκυριακο διημερο στο ραντζο.
μακαρι να μην κοπει κανα λουρι απτις απαρχαιωμενες σελες τους και βρε9ω μπρουμυτα στο χωμα μαικλ μου!
<3

τι αλλα?
αυτα.



λαλαδια,
Αλιννα

1 σχόλιο: