Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Κα9υστερημενη αναρτηση

και ωω ναιι μετα απο σχεδον εναν χρονο (βαριεμαι να μετρησω ποσο ειναι απτον φεβρουαριο ωσ τον αυγουστο -ναι 3ερω i'm pathetic) αναρτω επιτελουσ καποια μαλακια. Σασ ελειψα? μπα δεν νομιζω γιατι για να σασ λειψω 9α επρεπε να διαβαζετε το μπλογκ χρ. Και 3ερω οτι μονη μου τα λεω μονη μου τ ακουω αλλα μα9ετε κ εσεισ κατι, δεν με νοιαζει ;)




3εκιναω απο σημερα...βαραει το κουδουνι λοιπον σημερα σε καποια φαση...κα9ομουνα pc και σιγα μην ανοιγα. ανοιγει η γιαγια μου απο κατω...μετα απο 10 λεπτα περιπου βαραει το τηλεφωνο. αφου στολισα την ολη κατασταση με αρκετα κοσμιτικα επι9ετα, το σηκωνω και μου λεει να κατεβω. ε, και τι να κανω κ εγω κατεβαινω. Και βλεπω στην ε3ωπορτα μια αν9οδεσμη 20 τριανταφυλλων (19 για την ακριβεια) και μια τεραστια τσαντα απτο ΡΕΖΕΡΒΑ. 


"Αι στο διαολο," αναφωνησα και ετρε3α να την ανοι3ω. Ειχε και καρτα, αφιερωση. Λεει και ονομα αλλα δεν το λεω, σε περιπτωση που καποιοσ καταλα9οσ καποτε διαβασει τουτο δω. Οποτε, με το στομα ανοιχτο σα να περιμενω πιπα, ανοιγω την τσαντα και βλεπω ενα τεραστιο κοκκινο μα3ιλαρι χιλιογραμμενο με σαγαπω. Και τι ειπα? "Αι στο διαολο..."




Και ναι, αυτο ηταν το πιο τρομερο που εγινε σημερα. Την υπολοιπη μερα απλα κα9ομουν χρ.




Τα λεμε αλλη φορα, γτ τωρα ετοιμαζομαι για βοοολταα....



μπαιμπαι και φιλουδια,

Αλιννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου