Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

λαλαλα 2η μερα στην σειρα εχω κανει ρεκορ χΡ

παλι βαριεμαι.
εντα3ει το 3ερω οτι ειναι καπωσ υποτιμητικο να σου λεει ο αλλοσ γραφω σε σενα επειδη βαριεμαι αλλα ειναι η αλη9εια. πως να την κρυψω? χΡ

σημερα ειχα πολυ επικοδομοιτικη μερα (σοζ αμα εχει ορ9ογραφικα εν 3ερω πωσ γραφετε χλολχ)
εκλεισα 7 μηνες γαμου με τον αντρα μου, το οποιο ειναι τεραστιο επιτευγμα αν σκεφτεισ οτι οι περισσοτεροι αν9ρωποι δεν 9α τον αντεχαν για πανω απο 7 λεπτα. ομωσ ειναι ομορφοσ ο κ*ργιολης κ εχει τον τροπο του να λιωνω στα γελια χΡ

τεσπα, η στιγμη που ολοι περιμενατεεε
ΩΡΑ ΓΙΑ ΘΑΨΙΜΟ!!

λοιπον κοιτα, εχουμε μια κοπελα στο σχολειο μου. Ας την ονομασουμε (υπο9ετικα) ΤρωωΣκαταΓιαΠρωινο. ναι λοιπον μαλλον τρωει σκατα για πρωινο, γιατι παρ ολουσ τουσ υσχιρισμουσ τησ οτι πλενει τα δοντια τησ...τα δοντια τησ αλλα λενε. και η μυτη μου επισησ

μυτη Αλιννασ= ΒΟΗ9ΕΙΑ ΠΑ9ΑΙΝΩ ΑΣΦΥ3ΙΑΑ!!!ΣΚΑΤΙΛΑ ΠΑΝΤΟΥΥ!!!

ΚΑΙ στο κατω κατω εγω φταιω που την γραφω, η αυτη που δεν 3ερει να φαει καμια ΜΕΝΤΟΣ! να μη ψοφισουμε απτην μποχα? και το χειροτερο ειναι οτι εχει και λογοδιαροια συνεχωσ! δεν μασ λυπατε που μιλαει και μυριζει σκετη διαροια! 
αμαν αυτοσ ο μπιχλιαρησ κοσμοσ μονο εγω ειμαι κα9αρη πια? χΡ


αμ το αλλο που 9ελει το σχολειο να μασ παει για αποκριεσ στη βισση και τον ρουβα? ΣΤΗΝ ΒΡΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΒΑ! αμαν δηλαδη ωσ που η κακογουστια! να ελεγα 9α μασ παει στουσ Μπον Τζοβι οκ. αλλα εγω να δω τα μπουτια τησ κολογριασ που τα κουναει περα δω9ε (δω9ε κει9ε) οχι ευχαριστω.



τεσπα σασ αφηνω γιατι παιζει να κοιμη9ω στο πληκτρολογιο επειδη σημερα ηταν μια τοσο κουραστικη μερα... Η Μαριτα εσκυβε κατω απτο θρανιο πινοντας Αμιτα Μοσιον στην Γλωσσα, εγω τα 3υνα ολη μερα.. ε κουραζετε ο αν9ρωπος!    



φιλουμπες


ΑΛΙΝΝΑ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου